Erhvervsservice

Professionelle og erfarne specialister i erhvervsservice

Danmark stiller store krav til erhvervsdrivende virksomheder, især når det kommer til administration.

Få et uforpligtende tilbud71 99 88 60

Mange virksomheder oplever, at håndteringen af alle administrative opgaver internt kan være en uoverkommelig byrde, der kræver flere fuldtidsansatte eller specifikke kompetencer. Hos BG Revision tilbyder vi omfattende erhvervsservice, der effektivt afhjælper disse udfordringer og sikrer, at din virksomhed kan fokusere på sin kerneforretning.

Omfattende administrativ assistance

Vi har stor erfaring med at løse administrative opgaver for vores kunder, og vores ydelser inkluderer blandt andet:

  • Udformning og løbende tilpasning af kontoplan
  • Håndtering af bilag og bogføring (finansbogholderi)
  • Momsregnskab og indberetning
  • Rapporteringsopgaver i mange forskellige modeller
  • Personaleadministration, herunder regler og kontrakter
  • Lønadministration via DanLøn og Bluegarden, med automatisk indberetning og lønudbetaling samt rettidig indbetaling af A-skat, ATP m.m.
  • Beregning, indberetning og afregning af feriepenge til feriekonto
  • Oprettelse af betalinger til godkendelse
  • Debitor- og kreditorstyring
  • Fakturering

Erfaring og ekspertise

Vores team af erfarne medarbejdere sikrer, at vi kan håndtere administrative opgaver med høj professionalisme og effektivitet. Vores kunder får adgang til daglig sparring og rådgivning, som bidrager til optimering og forbedring af virksomhedens administrative processer.

Synergi og effektivitet

Mange af opgaverne i vores erhvervsserviceafdeling udføres af revisorer, der allerede er en del af det team, der servicerer kunden. Dette skaber en god synergi mellem afdelingerne og sikrer, at de bedst kvalificerede medarbejdere løser opgaverne. Vi arbejder tæt sammen med vores kunder for at identificere, hvilke opgaver de mest hensigtsmæssigt og økonomisk rationelt selv kan håndtere, og hvor vi bedst kan bidrage.

Fleksibel og skalerbar assistance

Vi tilbyder løbende eller periodisk assistance, der kan udføres enten hos kunden, hos os selv, eller som en kombination – alt efter kundens ønsker. Vi er også klar til at træde til med akut assistance, hvis der opstår et pludseligt behov, som ved sygdom, opsigelse eller en stigning i opgavemængden grundet vækst eller opkøb.

Ad hoc-assistance

Vi står klar til at hjælpe med ad hoc-opgaver og kan hurtigt etablere en ordning, der dækker din virksomheds behov. Vores fleksible tilgang sikrer, at vi kan tilpasse os dine specifikke krav og levere den nødvendige støtte præcis, når du har brug for det.

Kontakt os og få et uforpligtende tilbud

Mangler du input eller sparring? Så kommer vi gerne forbi og snakker med jer eller holder et online møde. Kontakt os endelig og få en fornuftig pris, tilpasset jeres behov. Du kan ringe, sende en mail eller udfylde kontaktformularen.

BG Revision holder til i Greve, hvorfra vi hjælper kunder i hele landet. Vi kan derfor sagtens hjælpe dig og din virksomhed. Vi glæder os til at høre fra dig!

Hvorfor vælge BG Revision?

Vi er store nok til at løfte alle opgaver, men små nok til at gøre det i tæt samarbejde

Erfarne revisorer

Hos BG Revision har vi mange års erfaring som statsautoriserede revisorer, hvilket sikrer dig professionel og pålidelig rådgivning.

Skattesager og skatterådgivning

Vores ekspertise inden for skatterådgivning og håndtering af skattesager gør os til en pålidelig partner i komplekse skattemæssige forhold.

Samarbejde i øjenhøjde

Vi prioriterer et tæt og uformelt samarbejde, hvor vi møder vores kunder i øjenhøjde og tilpasser vores ydelser til dine behov.

FSR medlemskab

Som medlem af FSR – danske revisorer, opretholder vi de højeste faglige standarder og sikrer, at vores rådgivning altid overholder gældende lovgivning.

Konkurrencedygtige priser

Vi tilbyder høj kvalitet og omfattende revisorydelser til konkurrencedygtige priser, så du får mest muligt for dine penge.

Lokalt forankret

Vores centralt placerede kontor i Greve gør os let tilgængelige for kunder i hele København, Nordsjælland, og det øvrige Sjælland.

Skatterådgivning – kompetente specialister tilknyttet

Her hos BG Revision har vi forskellige skattespecialister tilknyttet, som sætter sig grundigt ind i dine konkrete skattemæssige udfordringer. Vi arbejder ud fra en løsningsorienteret og holistisk tilgang, hvor alle de relevante aspekter inden for skat i din specifikke sag bliver taget i betragtning. Derfor kan du trygt overlade skattearbejdet til os. Vi garanterer en individuel service, hvor problemstillinger inden for krydsfeltet mellem økonomi og jura bl.a. er i fokus.

Skatterådgivning kan være en kompleks sag, og kan indebære et bredt felt af opgaver. Derfor har vi, som tidligere nævnt, allieret os med en række forskellige specialister, som vi kan henvise til, hvis den givne skatterådgivning er uden for vores ressortområde. På den måde kan vi trække på forskellige specialister i vores netværk, så du får den helt rigtige behandling.